Feelings that come back, are feelings that never went away!

ÄNTLIGEN LITE LEDIGHET! En dag åtminstone, har jobbat sen i torsdags. Så imorgon (måndag) är tanken att jag ska försöka få lite brun färg på min bleka kropp. Ska även möta upp en kär och god vän! ev. åka till kusten! 
Tänkte sitta upp på min pölle imorgon, bara för att han inte ska tappa för mycket muskler under sommarbetet! 

En tanke som slagit mig många gånger är; 
KÄRLEK! Kommer och går? Alltid består? Tror jag är påväg att falla för en kille som jag redan haft känslor för innan, det var dock flera år sen. Förra gången var jag rädd för vad folk skulle tycka och tänka, denna gången är det bara KOMPLICERAT! 
 

Deep shit man, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0