IMORGON BÄR DET IVÄG!

Äntligen är snart dagen här, sommarens höjdpunkt, alla hästmänniskors favorit vecka, jag pratar såklart om vårt kära Falsterbo, Falsterbo Horse Show. Som ligger i Sveriges vackraste landskap Skåneland, åh som jag längtat och nu är vi snart påväg. Imorgon klockan 5 åker jag och Bex mot Munkedal för att möta upp förväntansfulla flickor och på en buss där ifrån kl 6. Det kommer bli en hel del uppdatering har jag bestämt, om mitt batteri på mobilen vill hålla sig. Vi ska sova i tält i en hage 15 min från tävlingsanläggningen! 
Just nu håller jag på att ladda på låtar på en gammal MP3 för att inte slösa på mitt iphone batteri, ska snart fixa kameran också, den måste laddas!!!! Men annars är allt packat och klart tror jag, och hoppas jag. 
 

SÅ får snart dra mig till kos om jag ska orka upp imorgon! 
PYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0