stallet.

Var i stallet i morse, kommer dit och får höra att mitt hjärta bara ska longeras
fram tills det att han ska till veterinären och få sin andra spruta.
Så nu rider jag ponny fram till september någongång, så jag får presentera
Abel von Schnabel. (Abbe) Fux, D-ponny, 5-6år gammal kommer inte ihåg exakt.
Jag kan inte klaga, nej verkligen inte. Men kommer ju sakna mitt hjärta.

Väl i stallet så mockade jag, tvättade väggarna i boxen och hämtade hem
Abbe från betet. Imorgon ska jag och Rebecca skritta ut en sväng.
Ska försöka få med mig min systemkamera ut till stallet imorgon, så blir
det pic. flow på bloggen, Likes?
Nu väntas en god kvällsmat och sen får vi se vad kvällen erbjuder.


Abel von Schnabel.


/ Elin

Kommentarer
Postat av: Felicia Lindblom

Hejsan! Såg att du kommenterade i en kommentar på min blogg för ett tag sen :) Tyvärr har jag ingen medryttarhäst elelr sköthäst längre :O Medryttarhästen är numera pensionerad och sköthäst hade jag för läänge sen :P Så tyvärr :'o

2011-08-11 @ 21:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0