vart tog sommarlovet vägen?

Det är just det jag undrar.. VART TOG SOMMARLOVET VÄGEN?
Helt sjukt att jag ska börja gymnasiet på måndag, jag kommer inte
våga gå dit. Shit, är skit nervös!

De här sista tre veckorna har gått jätte fort, har vart i stallet
den mesta tiden. + att jag var på Färgelanda cup förra helgen med bästa
laget. Vi kom 2 inte helt fel. Sista gången vi kunde och fick vara med i
cupen. Väldigt, väldigt tråkigt!! :(
Så jag har inte hunnit uppdatera något på bloggen det sista.

Igår var jag hos frisören och klippte mig hyfsat kort, jag tycker iaf
att det blev väldigt kort. Hon tog kanske 10 cm. + att jag färgade och
slingade håret. NÖJD CHEY!
Slänger med en bild..




BYE lovers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0