150 besökare?

Kollade statistiken igen och igår hade den gått upp till 150 st. Blir så sjukt glad när jag ser det. :D
Dessutom har jag fått bekräftat en sak, det förmodligen kommer hända. Jag är så himla glad. Tänker inte berätta något än. Det kommer framöver, håll utkik.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Precis kommit hem från stan, älska mellandagsrean på hööks. Hittade ett par snygga transportskydd för halva priset och ett snyggt skrittäcke. Så ska snart dra mig till stallet och testa grejerna. Ska även frissa honom lite, han börjar få lite lång man osv. Hör av mig senare.
Någon som vill göra länkbyte? kommentera!
Kärlek /E

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grymt ;D

2011-12-27 @ 19:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0