GOD JUL

Jag har haft en helt underbar julafton, har vart med hela släkten idag NÄSTAN! Imorse vaknade jag hos pappa, fick massa fina julklappar, bla. min efterlängtade gitarr. Älskar dig.
Så åkte jag till mamma där min bror, mormor och morfar kom och vi öppnade julklappar. Fick en go rumpvärmare av min kära mor till sadeln i fårull, riktigt mysigt. Fick massa mer, Älskar dig sjukt mkt! Av min bror fick jag ett mobiltbredband och ett mobilskal, gav han en tröja som han verkligen gillade. Då blir jag också glad! Ännu en gång, älskar dig broder tuck!
Sen åkte jag till faster och träffade mina goa kusiner.
Hur var eran jul kära läsare?
Kärlek och god jul

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den var awesome ;)

2011-12-25 @ 00:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0