Helt ny design.

Helt ny design här på bloggen, ska snart fixa headern. Gör det i helgen, då jag precis fick jullov och sitter på tåget påväg hem. Så jävla gott, redan en termin på gymnasiet gjord, nu återstår bara 5 till innan studenten. Haha fult att jag redan räknar ner.
Men iaf tillbaka till designen, hade ingen aning hur man gjorde så fick hjälp av Sanna. Tack!! :D
Nu ska jag iaf hem och ta det lugnt, har sån sjuk huvudvärk så det blir nog sängen en stund. Tror också att mina älskade boots har kommit idag. Så ska hämta ut dem.
Ang. pepparkaksbaks bilderna så är de påväg, hinner nog inte ikväll. Måste skicka in en bokrecention senast idag. Så i stort sätt har inte mitt lov börjat än..
Hör nog av mig ikväll.
Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0