Ingen motivation...

Har ingen motivation till att blogga, det ligger på botten därför har jag vart inaktiv ett tag.
Funderar på att dra igång igen kanske, kör en liten frågestund om det finns några frågor där ute?
------------------------------------------------------------------
Iallafall, sitter på soffan hemma hos mamma, helt ensam, väldigt deprimerande.
Åkte till Göteborg igår med Bexus för att se på IDOL, helt sjukt var det! Tokkär i Robin, dessutom gick han vidare till final. Väldigt ont i halsen efter allt skrik.
Sov på hotell, helt okej hotell förrutom att det låg så långt bort från centrum att vi trodde vi inte var i Götet längre. Seriöst vi gick från Centralstationen till hotellet, enligt pappa skulle vi vara där inom 20 min, men det visade sig att när vi var framme hade vi gått i lite mer än en timme. Tung och förjävlig väska på det, arg som en bålgeting var jag.
Idag var vi på stan lite grann, skulle köpa julklappar tänkte jag, ehm, det slutade med att jag fick köpt en julklapp till mamma inte mer, jo två ear cuffs till mig själv.
Tog massa bilder på Idol igår men har ingen motivation att lägga in dem just för tillfället.
Om mina vänner läser, puss på er! Ni betyder allt för mig.
(RING/SMSA GÄRNA HAR SJUKT TRÅKIGT SOM SAGT)
Pusss

Kommentarer
Postat av: SH

Vilket lag tror du vinner La Liga detta år?

Real Madrid eller Valencia? :)



// Snyggaste grabben i Munkedal ;)

2011-12-04 @ 00:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0