Julklappar

Några julklappar i bilder..
Haft en underbar juldag också, var i stallet i morse sen åkte jag på ännu ett julbord.

- Videokurser, All om raw och Kreativ retusch och montage.
- Bok, Med fotografens ögon - Michael Freeman
- Ritplatta från BAMBOO
- Kingsland strumpor.
- Mobiltbredband från min kära bror.
- mobilskal också från broder.
- Bok, JAG ÄR ZLATAN!
- haha, 2.300 kr. Överdrivet glad tjej.

- bäst av allt, min kära gitarr.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Majoriteten av grejerna är från pappa, får se om jag orkar lägga in alla mammas julklappar också.
Har fått lite små grejer också, men orkar inte ta kort på dem.

Jul kärlek på er.

Kommentarer
Postat av: Anonym

:)

2011-12-25 @ 21:47:09
Postat av: Zainab// svara via fb:)

jag har den ritplattan:) den äger! stor & enkel att använda, den har ersatt min datamus helt och hållet. tänker du måla eller kmr den bara ersätta din data mus?:)

2011-12-26 @ 19:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0