mys lördag.

I skrivandets stund är nu klockan 17.29 en kall mys lördag i december år 2011.
Hej alla söta läsare!
Helt okej dag, har sovit länge och nog. Det behövde jag, sen drog jag till stallet vid 2 tiden, hemma för ca en halv timme sen. Sitter här i min blåa onepiece och lyssnar på mange bjuder. - Ah fast nä!?
Red ett lugnt pass i paddocken idag, han var lite slö dessutom börjar björnpälsen komma, inte okej!
Ikväll blir det julbakning, pappa har klätt granen medans jag var i stallet och nu står julskinkan i ugnen. Så väntar bara på att den ska bli klar så jag kan börja baka lite pepparkakor.
Detta kallar jag en mys lördag, känner mig förvånandsvärt glad idag.
Någon som skulle vilja hjälpa mig med min bloggdesign, skulle behöva göra det mesta snyggare men jag är för korkad för koder och saker så, hjälp mig någon. Mejla: [email protected]

p.s kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0