seg..

Jag vet jag är seg, skulle lagt in bilderna från pepparkakshusbaket igår. Men det tog sån tid innan jag kom hem och fick ätit så skulle jag helt plötsligt till stallet. Jag menar jag har inte all tid i världen. Sitter nu på lektion, redigerar film igen.
Men, gårdagens ridpass var helt okej, vi tränade på att placera hästen rätt så den får okej avsprång. Gick rätt bra ändå, Bacardi vill gärna komma nära så bra träning både för mig och han. Igår var han dock väldigt stark, men han gick väldigt bra på uppvärmningen och när vi travade av. Vi hoppade lite titthinder igår också, men Bacardi som brukar vara väldigt tittig hoppade så glatt över allting.
Det finns en grej som jag har fått reda på och som kanske kommer hända på riktigt, förhoppningsvis. Men jag vill inte lägga upp något i förtid. Händer det så händer det nog fram i vår någon gång.
Kärlek

Kommentarer
Postat av: MoaSved

Allt bra med dig? :')

2011-12-21 @ 15:34:08
URL: http://moasved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0