tjena..

Fick en sån kick till att blogga lite, men det är väl bara tillfälligt. Jag idag har jag hunnit med rätt mycket, studiedag så började dagen med en timme på gymmet, riktigt skönt! Sen åkte jag och min pappa till torp för tredje gången denna veckan, är klar med alla julklappar så det blev lite kläder. Dessutom har jag beställt min jul- och nyårsklänning. Så jag är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHÄÄÄÄÄR glad nu.
Kan inte vänta längre på julafton, så mycket roliga saker jag önskat mig i år, har verkligen tänkt till! (för en gångs skull.)
Har precis packat in julklapparna och nu letar jag efter snygga ear cuffs till jul. Taggar Idol självklart, nörd som jag är.

hör kanske av mig ikväll, puss..
glöm inte frågestunden under. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0