Äntligen.

Äntligen har mitt sommarlov startat, sommarjobbet är slut ska bara skicka in
mina timmar sen rullar pengarna in. Känns som jag inte har hunnit med
mig själv den här sommaren, det enda jag har gjort är att jag har suttit
på min ända och käkat godis. Inte bra tänker jag. Men nu börjar fotbollen
på allvar igen, snart off to Färgelanda cup, sista året, lite tråkigt en otroligt rolig cup.
Någon som ska dit?
Ska även börja sätta igång Bacardi igen, helt klart underbart.
Så det blir stallet imorgon för att müsa med honom och verkligen borsta
igenom honom. Får se om det blir någon ridning tror inte det isf en skrittur ut.
Slår vad om att han ser ut som en boll, har inte sätt honom på 2 veckor nu.

Kollar runt på nya ridskor/stövlar till hösten/vintern. Har hittat ett par, lite gulliga faktiskt
och ser varma ut då jag är lite frusen av mig. Får väl åka in och prova dem.
Vad tycker ni?





ohjustdet.
träning ikväll med SAIS damlag, lite pirrigt.



vi hörs senare, puss och hej leverpastej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0