arbe&kalas...

sitter hemma hos mamma och hör på en själ som ligger och snarkar i soffan.
Börjar bli lite jobbigt så funderar på att gå in till mitt rum och läsa min bok.

Idag har jag jobbat och vart hos farmor på kalas då hon fyller 75 år idag. GRATTIS FARMOR!
Så nu är jag redigt mätt. Imorgon börjar jag inte förrän 2, så det är sovmorgon som gäller!!
inte för att jag kommer sova så länge men..

Lite härligt är ledig på fredag också, dock jobbar jag lördag 10-16, och efter det får jag
dra till faster som håller ännu ett kalas för farmor och hennes tvilling bror.
Så det blir väl grill med släkten.
På söndag tar jag och Sofia tåget in till Göteborg och shoppar. Ska även hämta en
kingsland tröja som jag köpt av en tjej. Riktigt nöjd!


UNDERBAR!!!!




godnatt bloggläsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0