at dads.

Det klarnar upp, kanske skulle ta mig en springtur eftersom
fotbollsträningen blev inställd. Hade inte vart fel efter allt godis
jag tryckt i mig denna sommaren.

Måndag och ännu en dag av ledighet imorgon,
blir förmodligen en dag på torp med pappa sen ska jag nog rida
min kusins tjejs häst. Eftersom det har regnat hela dagen blev
det inte av idag. Lite tråkigt. Jag kan lova er bilder.
Har aldrig sett eller ridit hästen förut, men hon ska tydligen vara
väldigt snäll. På tisdag kommer äntligen min mupp, saknad tjej!
På torsdag ska vi grilla med familj och vänner. (på mammas sida)
Hoppas verkligen på skönt väder och inget regn.

ännu mer bäbis bilder på nuffen, så vacker!



älskar er..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0