back home at mom.

Det blev att stå upp 9 i morse för jobb kl 10-16. Direkt efter kom farmor
så vi körde racer hem så jag fick byta kläder eftersom vi skulle på 75års
kalas till farmor. Kom dit, såg att jag kände mindre än hälften, ändå är det
min släkt. Då är man inte med. Inte världens party men god mat och
goa skratt. Mina kusiner 27 och 30 år fick tag på varsin rockring som
de började speckulera runt och en diskussion uppstod, rör man kroppen
fram och tillbaka eller runt när man rockar? Ja det var så kul att höra på.
Blev tillslut lite långtråkigt så en av mina kusiners tjej körde hem mig.
Tog hunden och gick hem till mamma, så nu sitter jag här och tar
det lugnt för första gången idag, SKÖNT!

Blir ingen Göteborg imorgon, eftersom folk är så torra som inte vill följa med.
Men andra planer uppstod direkt, ska rida min kusins tjejs häst och
så är det ju fotbollsträning. Inte fel det heller.

Kollade lite på bilder i datorn, hittade gamla bilder på
min lilla nuffe som bäbis och en tjock Nikki!






Ska nog ta min bok och lägga mig i sängen och läsa innan jag somnar.
pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0