Falsterbo..

"kom hem så sent igår så jag orkade inte uppdatera bloggen.."

Det har vart en fantastisk helg, inget regn bara massa sol,
dock brände jag mig. Såg Rolf-Göran, haha jag kom fram till
att han har världens snyggaste rumpa, helt perfekt!
Kan inte sluta tänka på den ?!? eller vad säger du Rebecca?!?
Träffade Douglas Lindelöw, Daniel Zetterman och Alexander Zetterman.
Ridvärldens snyggaste killar, enlig mig.. ;)
Verkligen inget fel på den helgen..
Blev inte så mycket köp, tre par ridsockar, hästgodis och tofsar.


Glömde kameran hos mamma, men ska snart åka bort
och hämta den tänkte jag, så slänger in några bilder lite senare.


vi hörs om ett tag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0