långtråkigtorsdag..

tråkig dag, uselt väder, arbe och saker som gjorde min dag ännu sämre.
när jag kom hem så hade pappa inte vart ute med hunden, så tog jag
honom på en sväng i skogen. Hittade massa kantareller, dock var de väldigt
små, men tog med de största hem.
Stekta kantareller på mackan till frukost? Ohja, tack gärna..

LEDIG IMORGON SKA BLI SKÖNT!

Får se om det blir någon Göteborg på söndag då inte Sofia kunde följa
med, men frågade Johanna som kanske kunde följa med.
Riktigt skoj, har saknat henne.

Såg lite på Grattis, kronprinssesan förut.
Andreas Johnson var med, det är verkligen en helt underbar man,
den rösten och de vackra ögonen.
Här får ni en bild från förra sommaren då jag var i Lysekil och
kollade på puddingen!


Efter jag tog detta kortet tog jag ner kameran och
tänkte vad fan fick jag för bild. Blev lite till mig. (han såg väl det)
Tog upp kameran igen, helt plötsligt hamnade han helt ur fokus
och kom så nära. (stod längst fram)
Tog ner kameran igen. Han tog tag i min axel, jag fick verkligen
panik, började gråta, (brukar inte vara så blödig) men det gjorde
jag, haha han vände sig mot mig och fick se mig så gav han mig
en kram. Har nog aldrig gråtit så mycket.
Han har verkligen vart en stor idol för mig sen jag var liten
och det var första gången jag såg honom live. Lite lyckat? :')




Ha det bäst!!!


Kommentarer
Postat av: Hanne

Åh Andreas Johnsson <3 ÄLSKAR honom! Så sjukt snygg och hans röst .. mumma! :) Så roligt för dig att han kramade dig, måste ha vart stort! :D Fin blogg du har förresten!



Hanne kanin_avdelningen stallet.se

2011-07-27 @ 13:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0