ledig torsdag & arbete imorgon.

Vart ledig idag, massa med grillning hemma hos mamma och
ute vid aspen sjön. Riktigt skönt och gott med ledighet och grillat.
Kom hem till pappa igen och satte mig här vid datorn.

Ska snart lägga mig i sängen och kolla på andra säsongen av
Grey's Anatomy som jag och min älskling började kolla på här om dagen.
Imorgon blir det upp och jobba i 5 timmar, sen är det bara
2 veckor av jobb kvar och sen 2 veckor sommarlov för min del.

På lördag till söndag ska vi ha fotbollsläger för vårat lag,
eller mer en uppstart inför serien och lite mysigt med laget.

pysssssss..

Kommentarer
Postat av: Elvira

Fin blogg, gjort idag? :)

2011-07-21 @ 21:41:17
URL: http://jikassammy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0