lördag..

äntligen lite ledighet, är riktigt trött på att jobba efter andra veckan.
skönt att få komma iväg från verkligheten nästa helg, då blir det Falsterbo Horse Show med alla underbara tjejor.. Har städat i ordning i eftersom hästarna går på sommarbete nu.
På måndag ska Bacardi röntgas för sina "problem" i ryggen.
Han har svårt för att komma i form och arbeta utan hjälp som grahmantygel eller liknande.
Det kunde vara något i ryggen, sa veterinären.
Vi får hoppas på att han kommer hem utan några större problem
och att det går att fixa såklart.

Pappa har påbörjat mat, det blir hamburgare med pommesfrites. Bra sätt att sluta en lördag på.

det har vart väldigt dålig uppdatering och det beror på att jag sommarjobbar och
att jag blev väldig sjuk i början av sommarlovet. Fick halsfluss och nu går jag med
förkylning. Men jag blir bättre dag för dag.
Tänkte göra en liten lugn come-back på fotbollsträningen imorgon.
Har riktigt saknat den.. och alla underbara människor.

Annars ska jag upp och kolla hästarna i sommarhagen och det kanske även blir en sväng
ut på havet och fiska makrill med en kompis ;) hehe...


min skatt <3




see you later..




Kommentarer
Postat av: annie ♥

Fin häst! är det din egna? :)

2011-07-08 @ 21:45:07
URL: http://anniepannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0