sjuk dag..

gårdagen var helt sjuk, började med att jag åkte och jobbade,
så kom Louise och höll mig sällskap den sista timmen. Har saknat henne
bajs mycket. Nu ligger hon uppe och sover. (a)
Men iallafall, vi drog till torp och handlade lite där, hon var helt galen i rean..
När vi skulle åka hem så fattade vi inte att vi skulle gå av i Munkedal vi trodde
vi skulle åka in till Uddevalla, eller hon trodde..
Men tillslut kom vi till Munkedal där vi skulle vänta på ett tåg. Medan vi väntade
gick vi till ICA för att köpa dricka och chips. När vi gick tillbaka fick vi syn på
tåget och vi började springa tills vi var framme vid tåget, men precis när vi skulle
trycka på knappen så att dörren öppnades då åker tåget iväg.
Min vanliga otur! Så fick ringa mamma så hon fick hämta oss.
Dessutom tappade jag bort mina nya trosor som jag köpte, usch inte min dag!!! :(
Men många roliga skratt och måste göras om!

Nu ska jag snart åka till jobbet för 4 timmars arbe..


Har inga bilder på datorn från gårdagen, men det kommer!



puss och hej säger jag till dej.


Kommentarer
Postat av: Moa Sved

Svar: Ja klart vi ska :) Lägger till dig nu <3

2011-07-21 @ 16:16:23
URL: http://moasved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0