hallo igen..

vad är väl inte bättre än en påse chips och en mysig film?!
fast jag tycker att du borde vart här och hålla om mig.. aja, drömma kan man alltid..
det är ju trots allt fredag, lite tråkigt men ändå skönt..

snart är skolan slut och då börjar hårt sommarjobb HELA sommaren, men vad gör man inte för pengar ;)
tjänar ca. 13.000 i sommar, HÄRLIGT!
ska åka och hämta arbetskläderna nästa vecka..
SÅ KOM OCH KÖP JORDGUBBAR I SOMMAR!



borde egentligen skriva på SO-upsatsen, men jag har inte den orken just precis för tillfället..
dessutom har jag ett omprov på andra världskriget som jag måste göra till veckan..

jag stör mig på att jag alltid måste skriva två punkter efter varje mening!



UNDERBART!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0