lördag igen..

Nu är det en sån där jobbig lördag igen och kommer på att jag har prov på tisdag som jag egentligen måste plugga på, men har inte den orken och lusten..

Har haft fullt upp idag tills nu halv 9..
Gick upp halv tio, för jag skulle ner till Dingle marknad och hjälpa till på ponnyridningen från 11-14.
Där ifrån åkte jag direkt till stallet, mockade och gick en promenad med Bacardi.
Sen raka vägen hem, hann knappt duscha innan vi skulle i väg på konfirmation.
Så nu känner jag att jag behöver lägga mig ner och sova.

Det kan lika gärna bli måndag nu för då blir jag iallafall glad och pigg, men man kan inte alltd få som man vill.


Imorgon har jag morgonen i stallet, så upp kl 7, tänkte longera pluppen en stund.
Skulle åkt till Överby med bror, men han hade inte fått någon lön, så får bli nästa helg. Det hade verkligen vart kul att få umgås lite med honom. "efter allt som hänt!"


Ha ett kul lördags liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0