opera?

Gott sleten, var i Göteborg med klassen igår (torsdag), vi kollade på en RYSK OPERA!
Kan ju bara säga riktigt segt, åka från skolan vid 12.00 och vara hemma 00.30.
Dessutom fick inte jag och Fia plats i bussen så vi fick ta en vanlig buss med våran lärare,
faktiskt riktigt kul..
Vi var på något museeum först men senare fick vi fritt och sprang runt på stan lite.
Hittade inget vettigt... 

Vi hade även skola idag (fredag), så vi var ju tvungna att stå upp tidigt..
Men jag ska inte klaga, jag går utan problem till skolan nu för tiden, sista terminen, sista månaden
med klassen. Det kommer bli så jobbigt att lämna alla..

Efter skolan var jag i gymmet, uppfriskande med gott sällskap!


Just det!
kommer inte ihåg om jag berättat det men ska träffa min nya klass på måndag, lite spännande faktiskt.



KRAAAAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0