IDOL?

Fjasko helt enkelt, hur kan idol juryn bara säga till Robin och Molly att de är tjocka. Seriöst det gör mig så fruktansvärt arg. Robin är helt perfekt enligt mig. Skulle inte velat att min kille skulle vilja vara spinkig, vem vill inte ha en stor kramgo nalle?! Nemen, asså lägg av.. Vem går och säger så, "För att kunna bli en stor stjärna kan man inte vara tjock." Galet, dör!
Nu vet jag ju faktiskt inte om det är sant men är det så! Så vill jag bara ge Robin en kram och säga precis tvärtom.
NU IDOL, Robin Stjernberg - Reach out, i'll be there.
puss

Kommentarer
Postat av: Rebecca

2011-11-13 @ 00:47:09
Postat av: Rebecca

"För att kunna bli en stor stjärna kan man inte vara tjock."

Kolla på Adele och säg det igen!!!! Inget illa menat mot henne, men hon är inte smal, men hon är en SJUKT STOR STJÄRNA!!!!!

2011-11-13 @ 00:48:37
URL: http://www.rebeccadesantis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0