Ligger i sänge...

Ligger i sängen och kollar massa skor och nyårsklänning. Har redan hittat mina drömskor, men klänningen har jag inte riktigt hittat ännu. Här är några skor jag verkligen vill ha, synd bara att jag inte har några pengar + att det snart i jul så får väl tänka på julklappar i första hand.
Jeffery Campell från Nelly.se - 1695:- lite väl dyrt.
skulle helst vilja ha svarta i läder, Nelly har inte dem tyvärr.
men de glittriga är riktigt söta kan man kanske ha på fest.
En riktigt snygg vardagssko! (enligt mig.)
skulle verkligen vilja ha ett par, just dessa par kostar
899:- på Eurosko.
Dessa maffiga skor finns också på Eurosko,
helt galet snygg och maffig klack. priset ligger på 699:-
Blev sjukt avundsjuk på min kompis när hon kom
med sånna skor.
pussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0