Robin Stjernberg vs. Adam Lambert.

Tror inte jag är ensam om att tycka att Robin Stjernberg är grymt lik Adam Lambert. Båda två lika heta.
Men tycker faktiskt Robin tar hem priset där, han har grymt bra röst, snygg och han är skåning. Jag älskar skåningar, själv är jag ju från bohuslän, så jag pratar Sveriges tråkigaste och bonnigaste dialekt. tex. Hur säger vi bohuslänningar ko? Jo, Q.
Hur bonnigt är inte det? haha..
Skulle göra allt för att få umgås med den killen, snacka lite fotboll kanske, hahaha.

Just det pappa kom precis upp på mitt rum och frågade om jag ville åka och kolla på Frölunda - Modo ikväll, vem tackar nej till det?
puss

Kommentarer
Postat av: Rebecca de Santis

Håller HELT med dig där!! ROBIN!! <3



sv; hahah kan tänka mig det, MAGEN alltså, kan ju inte skratta :(

Köss gumman <3

2011-11-03 @ 17:07:53
URL: http://www.rebeccadesantis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0