HOLAAA

Hola mi amigos, ligger i sängen har precis duschat och ska snart äta. Det bästa är att jag nog är botad mot min magont, medicinen var att få komma till stallet och glömma alla tankar om skolan och stress. Det känns för jävla gott.
Ja, idag har jag vart på handledarkurs från 9.00-12.30, väldigt segt. Men nu är jag bara ett steg från att komma ut på vägarna. HJÄLP! Asså jag är sjukt nervös att sätta mig i förar sätet och börja växla, koppla, gasa, bromsa, svänga, blinka osv osv. Trafikskoleläraren sa att det bästa knepet för att lära mig känna att jag har bilen på vägen är att börja med en automat bil, vilken tur att min lilla mamma har det då. Känns tryggt, fast ne?!!
Imorgon blir det stallet vid 8, rida och så innan dressyrtävlingen börjar. Sen blir det raka vägen hem och direkt på fotbollsträning. Två veckor kvar till första inomhuscupen i år, känns helt okej.
pusssssss

Kommentarer
Postat av: Sophie "autophoto"

Förlåt jag har typ inte svarat på kommentarer sedan onsdags så har inte sett de med länkbytet. Vore jätte snällt om du kunde länka till inlägget så gör jag din sen?

2011-10-16 @ 12:06:58
URL: http://autophoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0