jag har sagt det förr..

jag har sagt det förr och jag säger det igen, jag hatar västtrafik och deras j'vla förseningar. Idag kan jag till viss del förstå, pga. strömmen hade gått på tågledningarna. Så det blev kaos att komma hem eftersom jag ska på hoppträning ikväll. Hade ingen lust att stressa. Men som tur var så slutade Rebeccas pappa precis så vi tog bussen till Torp där han väntade på oss. Helt okej!

Dessutom så har mamma äntligen fixat så vi ska på handledarkurs inte denna lördagen men nästa.. ÄNTLIGEN SÄGER JAG BARA!!!  (det var meningen vi skulle vart där förra lördagen men då var det fullt, och denna lördagen var det inställt.)

HAHAHA, kan bara skratta åt mig själv för jag framstår som en jävla bitch som tycker hela världen är så idiotisk. Men sån är jag inte.. Något positivt är att mamma äntligen beställt min efterlängtade tröja, så den kommer väl förmodligen på fredag redan. Helt tok kär i tröjan.

(inte så stor bild men ändå)

Nu ska jag chilla en stund innan jag drar mig till stallet, hör av mig i stallet senare!
pussssäN'!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0