lööördag

Det är lördag och jag har absolut inget att göra. Ska till stallet så fort som pappa kommer hem från hummerfisket, sen ikväll vet jag inte alls vad jag ska hitta på. Har ingen större lust att vara hemma, får se vad det blir. Slår vad om att jag kommer sitta hemma i sängen med datorn i knät.
Imorgon blir det upp tidigt för att mata och släppa ut hästarna. Är det fint och inte allt för kallt väder hinner jag nog en sväng ut, skritt tur med Rebecca. Så blir det fotbollsträning vid 12.
Puss

Kommentarer
Postat av: Malin

SV: Mät omkrets kring hals och bröst samt längd på rygg så kollar jag upp vilken storlek som är bäst. :)

2011-10-27 @ 13:21:47
URL: http://kyro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0