the big bang theory.

Dålig uppdatering ännu en gång, JAG SUGER! Nu ligger jag iaf på sängen och mumsar på lite center kokos medans
jag kollar på klipp av the big bang theory. Det är verkligen en serie som jag älskar. Min humor, ohja! 
Tänkte snart hämta vovven och kameran hos mamma. Känner för att börja med min höst header nu, är sjukt trött på den töntiga jag har nu. Så får väl sitta och pilla photoshop ikväll.
Juste, igår var det ju äntligen säsongsstart för GREY'S ANATOMY ♥. Ni som följt mig länge eller känner mig vet att jag är heltokig i den serien. Merder håller på att splittras upp, INTE OKEJ!!! Dessutom såg jag ett klipp på youtube där de sa att Lexie kommer ta över Merediths roll. Det berodde på hur intresserade Ellen Pompeo och Patrick Dempsey är på att fortsätta. Asså det finns inget greys utan MERDER. Så jag har sån där smått panik..

ohhhhh, pusssssän ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0