gymmat

Skoldagen har gått ovanligt segt, ville bara hem!! Iaf när jag satt och väntade på tåget kom Jens och Albin, de frågade om jag ville med och gymma. Tänkte bara, OHJA det behövs verkligen, har blivit en sån godisråtta.
Sitter här och funderar på att ladda ner lite olika grejer till mitt photoshop, nya typsnitt och brushs. Men vi får se hur det blir med det, mina ögon börjar falla ihop känner jag. Imorgon blir det upp 7 för att åka till stallet och släppa ut hästarna. Ska skritta en tur på hjärtat, sen hem duscha för att senare på dagen åka till Uddevalla och kolla på fotboll. Och ännu senare på kvällen är det Barcelona mot Atletico Madrid. Som alltid är lika underbart att kolla på.
Pysslat lite i photoshop, ehm ja är inte jätte duktig ännu men här är en liten bild iaf.
Dessutom har jag en otroligt rolig grej att berätta..
älskar kommentarer, släng i väg en kommentar om vad ni skulle vilja se på bloggen eller bara allmäna frågor!
pussseen

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Skulle vilja se bilderna från cren (a) även få dem, tar med usb imorgooon :D!!!

Köss <3

2011-09-24 @ 00:26:46
URL: http://www.rebeccadesantis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0