hemmaaaa

Precis duschat och så. Åkte vägen om mamma förut och ni kan ju bara gissa vad som fanns i ett brev hemma.. *trummvirvel*... mitt efterlängtade TAGELARMBAND från den här tjejen. Hon gör galet vackra armband för en billig peng och snabb leverans. Skickade till henne i måndags, fick den idag. Det är värt att besöka hennes blogg.
(bilden är tagen med min iphone)
glömde systemisen hos mamma så det får bli en mindre charmig bild från iphonen.
Nu har jag mitt hjärta hos mig hela tiden, ett värt köp säger jag bara.

Matchen ska jag prata om också, sista seriematchen med bästa laget och vi vann med 4-1 helt underbart, nästa år blir vi farmalag till Stångenäs och damlag blir vi dessutom. Fick inte med mig kameran, men kan se om någon annan tog kort så jag kan kanske få sno någon bild och lägga upp här. Usch det finns så många underbara minnen med Svarteborg F94-95-96. Tänkte lägga in ett inlägg om hela våran resa med blod, svett, tårar och lycka SÅ mycket lycka. Btw, imorgon är det fredag och hinner som vanligt med 2 tåget hem så får en "tidig" helg. Ska till stallet på lördag morgon, det är klubbmästerskap i dressyr på klubben. Kan se om jag tar några bilder isf kommer de upp här.

pusssen

Kommentarer
Postat av: Rebecca

ÅÅÅHHH va fint det blev, postade mitt idag, jag läängtar :D <3

2011-09-22 @ 22:25:20
URL: http://www.rebeccadesantis.blogspot.com
Postat av: Pillan

Åh fint! Jag har beställt från www.tail.se med namnbricka, längtar så!

2011-09-29 @ 15:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0