kallttttt

Sitter i skolan har precis haft medier, samhäll & kommunikation. En riktigt rolig kurs. Slutar halv 2 idag så hinner med tidiga tåget hem skönt! Har match ikväll också, mot Kungshamn. Kan se om jag kan få någon att ta några bilder, hade det vart kul?
Ju just det, när jag var i Göteborg och kollade på fotboll så hade jag med mig min systemkamera. Så kommer vi fram så vi ska komma in, DÅ ska de kolla igenom väskorna så jag öppnade väskan där jag tryckt ner min kamera. Då säger han att jag inte får ta med mig min kamera in utan jag är tvungen att lägga den på stationen eller i bilen. Men jag åkte ju buss sa jag till honom. Han brydde sig inte, den jäveln. Så min pappa fick ringa 118800 för att få tag på busschaufförens nummer så vi fick gå tillbaka till bussen och lägga kameran där inne. Var så jävla arg.
+ att precis när andra halvlek började så kommer det in fyra män som enligt oss såg väldigt kriminella ut, de var beväpnade och hade någon konstig grej runt kroppen. Vi var jävligt rädda, fyfan.
nu börjar min lektion.
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0