stallet.

har inte hunnit uppdatera sen förra veckan, har vart lite körit. Var på begravning i måndags, igår så var jag helt slut när jag kom hem från stallet. Nu har jag iaf precis duschat och lagt in bilderna från CR + att mamma fotade mig lite idag. Började trava Bacardi lite idag för första gången på 3 månader, känns såååå himla gott. Han har blivit en väldigt annorlunda häst att rida, mycket mjukare i munnen. Dock har han inte musklerna att riktigt orka gå i form länge, men det kom faktiskt tillfällen då han var riktigt fin. Men då stog mamma och tjötade, så det blev inte mycket kort ;)
Ska bara lägga över bilderna på Rebeccas USB sen ska jag ner och käka sallad och kolla på Barça. Tar med mig datorn ner så det kanske dyker upp någon bild från dagen.
pussenen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0