västtrafik.

Jag säger bara jävla västtrafik helvete. Började ju sent igår så smsar Sofia att 7 tåget var inställt, så jag gick in på västtrafiks hemsida och kollade om det tåget jag skulle med var inställt. Det var den men det stod att det skulle komma ersättningsbuss. Så jag åkte dit, väntade och väntade OCH VÄNTADE! Satt där i 1 timme, men kom det någon buss?! NEJ!!
Sen gick det inga mer bussar eller tåg, så jag fick vara hemma från skolan igår, inte för att jag klagar men ändå! De kan väl ha lite vett i skallen eller?! Dessutom fick jag reda på idag att ersättningsbussarna inte stannar i Hällevadsholm, men varför skulle de inte stanna där. ÅH BLIR SÅ JÄVLA ARG!

"ska snart ha svenska sen lunch och efter det matte"
pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0