Bett talk..

Galet trött, har inte hunnit blogga på ett tag pga. skola, jobb och stallet. De tar upp så mycket av tiden att jag har fått lägga fotbollen åt sidan ett tag. Saknar det jätte mycket, men jag har inte tiden för tillfället.
Igår var jag i Munkedal med Lisa och Lisa, riktigt trevligt må jag säga. Dock kallt så in i röven, så idag mår jag väl sådär i min hals, hostar och har mig. Upp till stallet vid 7, allt strulade hela dagen. Förutom Bacardi, underbara häst. Kom hem vid 4 tiden, dö trött är jag just nu.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bett talk.
Som jag nämnde över så var Bacardi helt underbar idag. Red ut på vägen medans Erica körde Mulle Smäck. Har tänkt länge på att testa ett rakt bett på honom eftersom han har en tendens att trycka upp nacken och vilket inte är bra för hans rygg. Han har ju pessoa, anledningen till det är helt enkelt att han blir för stark i vanligt tränsbett. Sen finns det ingen annan anledning, har alltid sån ångest varje gång jag rider honom med pessoat eftersom jag oftast får rida honom med hjälptygel och annat. De uppe på stallet påstår att det är så mycket fel på hans rygg, men varför kunde det inte vara fel bett? Låt mig sluta tjöta; HAN GICK HUR FINT SOM HELST!!! Jag började gråta, så mitt nästa köp får bli ett rakt bett till mitt hjärta. Det var som en sten flög från hjärtat, jag säger inte att det är bra nu men det kändes så himla bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0