födelsedag och 80cm debut.

Jag är verkligen sämst på att uppdatera och det ursäktar jag för. Har vart ganska mycket det senaste i skola, jobbet och stallet. Har inte heller hunnit med att träna fotboll på nästan en månad, riktigt tråkigt. Men man får prioritera det som känns viktigast och just nu är skolan, jobbet och stallet det som står högst! Igår fyllde jag äntligen 17 eller ah äntligen och äntligen?! Inget speciellt, bara jobbigt och onödigt. Nu väntar min 18års dag och körkort om ett år, så jävla rätt. Fick massa fina saker, ska lägga in bilder imorgon tänkte jag. Min kväll igår spenderades med Erica och Lisa, det grillades och kollades på film. Grymt mysigt!
Och idag debuterade jag och Bacardi bana på 80cm, som han har utvecklats på så kort tid det är galet. För ca. en månad sen bedömde vi avstånden helt fel och han "dök" över hindren. Nu så flöt det på med perfekta luftiga språng, framhoppningen kändes helt underbar. Väl inne på banan kunde han vart lite piggare, han saktade gärna av till trav in i mellan. Men det slutade med en rosett och en glad tjej.
Dålig mobilbild, men ska lägga in bilderna på min dator ikväll, får nog upp dem imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0