Lite bloggning, lite tid.

Skolan börjar snart fyfan.. Fast på ett sätt ska det bli skönt att få träffa alla igen, komma tillbaka till verkligheten. Nya läsare kanske undrar vilket skola jag går på och vad jag läser. Jag går en friskola i Uddevalla som heter Plusgymnasiet. Kan säga att jag kan inte bli nöjdare med valet av skola! Läser en linje som heter Reklam, med andra ord media/foto/film. Man läser både foto och film i 1:an som jag precis gått ur, sen väljer man någon av dem man vill fördjupa sig i.
 
Jag trodde jag ville ha foto när jag började där, men efter många om och men så har jag valt film. Älskar filmer, älskar att synas och göra film. Foto är något jag får ha sidan av, i skolan får vi mest nytta av studiofotografering jag är mer en natur människa. Visst att fota i studio är skit kul, men jag står hellre framför kameran än bakom, så inget jag skulle vilja stå och göra i två år till. I slutet av året blev jag kallad linslus av mina lärare.
 
Om någon frågar mig vilket gymnasium de ska välja rekommenderar jag varmt Plusgymnasiet i Uddevalla. Gemenskap och helt otroliga lärare! Det enda jag skulle vilja förbättra är skollunchen, men skolan är bara 5 år gammal(?) Tror jag. Det kommer sig nog med åren. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0