jäkla rygg..

har inte hört av mig på ett tag, jag vet!
Mycket har hänt, lov hela veckan, i onsdags hoppade jag med Erica, kombination räcke in och oxer ut. Både jag och Bacardi bedömde avståndet åt helvete fel. Men snäll häst som jag har hoppar han ändå och jag ramlar av. Landade på ryggen, hade för jävla ont dagen efter. I torsdags var jag på GHS, jobbigt att gå där med ont i ryggen. Men det var kul och jag fick köpt mig en helt ny outfit, ORANGE! (bild kommer inom kort!) Och idag så red jag ut till ett ställe kallat krossbanan och jag satt på en häst som vilat två dagar med min rygg. Japp, jag fattar galopp han går hur fint som helst tills han utan förvarning gör ett jävla bocksprång och vad gör jag? Jo jag flyger av och landar med ryggen på en sten och slår i huvudet hårt i marken. Kan säga att det är jobbigt att gå just nu, huvudet bultar och ryggen gör så jävla ONT! Vill inte veta av morgondagen.
Just det i torsdags påväg till götet så får jag ett samtal från ICA att de är intresserade av att jag jobbar där, både helg och sommarjobb. Det var nästan en månad sen jag pratade med dem, så en glad tjej i all tragedi.
Kärlek /E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0