Mello...

I am so sick at MELODIFESTIVALEN... Hur dumma är svenska folket som röstar världens brunaste gubbe som pratar sig genom en låt om KÄRLEK?! och en refräng som en tjej sjunger, hallå?! wake up swedish people.. Skickar Andreas Johnson till andra chansen och svergies sol till finalen? Blir bara så arg när jag tänker på det! Från en sak till en annan, är världens Andreas freak, har vart det sen 2006. Fick träffa honom sommaren 2010, stod längst fram och tog kort. Plötsligt försvann han från kameran och så känner jag en hand på min axel. Då står han bredvid mig och sjunger, fick sån panik och började gråta! Han fick syn på det och kramade om mig. Hur gulligt är inte det! Min kompis tog kort på det, hittar den tyvärr inte för tillfället men ska fråga efter den. Här kommer några bilder från den dagen. Första bilden får mig att smälta. (tönt som jag är)
Kärlek /E

Kommentarer
Postat av: Isabellasphotographing - let's rock the photography world!

Åh andreas..! <3



tjänar du pengar på din blogg? om inte är det bara att klicka på länken nedan, läsa och sedan registrera dig. Ett snabbt, enkelt & säkert sätt att tjäna extra pengar! :)

http://isabellasphotographing.blogg.se/2012/february/adsettings-1.html#comment

2012-02-18 @ 23:28:20
URL: http://isabellasphotographing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0