Studiofotografering

Vi har fått en uppgift om studiofotografering, vi ska inspereras av en bild (mode). Sen ska man försöka göra ganska lik bild. Alltså bara en inspertion! Jag har en tanke om att ha en rockig stil, stort linne, höga shorts och en gitarr. Jag ser det verkligen framför mig. Men hittar inte riktigt bilder som jag inspereras av, går ur tanken. Dock ska man skicka in en planering med bild, får se hur det går. Funderar på att gå upp och få bilden ur fågelperspektiv eller i en soffa. (Bilder nedan)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sjuk tjej här, min jävla magkatarr är tillbaka. Oh, ja vad jag hoppar och skuttar av glädje, pfft.. Brukar inte ha något sug alls för mat när jag har magkatarr men har haft sånt jävla sug på fish and chip's hela dagen. Sitter för tillfället och kollar på The Mentalist, grrrr Simon Baker *.* Får se om jag åker till skolan imorgon, vill verkigen inte missa mer skola. Åkte från skolan idag missade sista lektionen, + att jag var sjuk i måndags. Tycker inte om att vara hemma alls. Barcelona - Valencia kl. 21 på tv11, don't miss it!
Kärlek /E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0