transformation..

Pillat lite med bloggen en stund nu, har faktiskt överträffat mig själv. Tycker den blev helt okej! Imorgon åker jag en sväng till stallet på förmiddagen tänkte träna på lite avståndsberäkning och sen på kvällen är det kalas för min kära far. På söndag ska jag och min kära häst hoppa CR, ska se till att få någon som filmar. Vet att det kommer några som ska ta kort iaf. Denna gången ska jag hoppa 70-70cm, har hört att rosetterna är röd/rosa pga. alla hjärtans dag, GULLIGT!

(bild sen förra CR..) Photographer: Alice Gustafsson
Kärlek /E

Kommentarer
Postat av: elin

sv: Visst kan vi göra länkbyte! :D Gör ett länkinlägg först, så kan du skcika en när du gjort de så gör jag det när jag fått din kommentar :) Fin blogg förresten! :D

2012-02-12 @ 20:09:56
URL: http://canelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0