All alone, Why alone?

Pratat med mamma om tatueringen, hon tyckte den var snygg så har nästan, nästan bestämt mig nu. Ska försöka hitta en text. Funderar på "min bror & jag, vi har kramats av samma mamma".
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Att höra ordet förlåt är stort, men är det stort nog? Jag känner tårarna svida i halsgropen och allt blir suddigt av mina tårar i ögonvrån. Jag minns hur dåligt jag mådde, hur ont allt gjorde bara tanken på dig och mig svider ännu. Jag menar, jag gjorde mig själv illa pga allt. Känner mig ensam hela tiden, vart tog alla vägen först försvann du och sen försvann alla en efter en. Jag önskar jag var liten igen så jag inte behövde tänka på alla jävla problem, det var så lätt när man var mindre.
Everyday I sit and ask myself
How did love slip away
Something whispers in my ear and says
You are not alone
For I am here with you
Though we're far apart
You're always in my heart
You are not alone


(gammal bild, Sanna cpar i bakgrunden..)
Kärlek /E

Kommentarer
Postat av: Sannaa

hahah

btw, rättning på länken: sannaadanielsson.blogg.se ** : D

2012-02-01 @ 22:18:40
URL: http://sannaadanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0