you don't need to save me, just need you to follow.

Sitter i skolan väntar på sista lektionen, börjat bli förkyld inte okej för fem öre. Jag är glad att vi har studiedag imorgon så jag kan få sova. Ett jävla tjöt om att sova, men behöver det verkligen.
Just det håller på med en uppsats/artikel om "killar i ridvärlden" och jag är en sån lycklig tjej så jag har fått tag på Nicholai. Så ska intervjua honom snart, det var det första som slog mig att jag direkt skulle prata med Nicholai och han sa ja. Kul som tusan!
Fick även reda på att jag kommer till GHS i år i alla fall, samma flickor som förra året, Bexus och Julia. En stor tumme upp på det. Vi fick biljetter till torsdagen så ska försöka hitta så jag även kan gå där på ev. fredag eller lördag också. Hade jag velat faktiskt, tänkt bo på hotell om jag hittar biljetter lite jobbigt att pendla från Göteborg och hem varje kväll. Dessutom är förbindelserna jätte dåliga på kvällen, så man kommer hem ganska tidigt, lite tråkigt.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Har kollat runt lite på tatueringar, då jag och min bror ska försöka göra det samtidigt. Tyckte detta var sjukt fint, kanske kan lägga in en text någonstans. Vill ju verkligen ha "Storebror".
Kärlek /E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0