Dr. Pepper

Go fotbollsträning idag, sjukt skönt att komma ut på plastgräset fast det var ganska kallt och halt. Märks att det har vart uppehåll, känner mig helt ur form dock gick det ganska bra idag. Känns bra att äta en stor kvällsmat och veta att man verkligen förtjänar den. Imorgon är det dressyrträning kl. 10 i stallet, frågade världens bästa Bexus om hon kunde ta kort på mig, and guess what?! SHE SAID YES! Hoppas verkligen han går lika fint som i måndags, var helt salig. Allt klickade, inget hängande i tygeln eller hjälptygeln. TACK TILL KIROPRAKTORER!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Just nu sitter jag och dricker en välförtjänt Dr. Pepper och jag äter faktiskt ostbågar. Just det idag så hämtade pappa mig i skolan pga. att tåget inte kommer förrän två timmar efter vi slutat. Vi köpte nya plektrum, fick en klämma till gitarren, även en sladd så jag kan koppla till förstärkare. Åkte vidare till Torp där jag fick två par nya jeans då jag bara har ett par som passar. Men nu jäklar! Medans pappa var på systemet drog jag till Kicks och köpte lite av det nya sminket jag tänkt köpa ett tag. Blev en concealer och ett glittrande eyeliner från make up store, concealer- och ögonskuggs pensel. Grymt nöjd med mig själv idag faktiskt!
(Osminkad och halvblött fult uppsatt hår.)
Kärlek /E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0