Hata mitt liv...

Åh ja, slutar en kvart efter mitt tåg åker på onsdagar, sen får jag vänta i nästan två timmar på det nästa. Just nu hatar jag att bo så långt från Uddevalla. Har påbörjat ett projektarbete om känslor. Man ska ta kort på känslor, jag valde LYCKA. Det är enkelt, tog det första som ploppade upp i huvudet. Svårt att gissa vad lycka för mig är.
Jag lovar att bilderna kommer upp här på bloggen, blir nog förmodligen om ca. 1-2 veckor.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Just det, tänkte jag skulle göra något liknande som Nicholai. "Lycka för mina läsare" , skriv med ev. bloggnamn jag skriver med det under bilderna. Bara att skicka in bilderna till min mejl, [email protected].
Tycker det är ett sätt att visa vad ni läsare tänker på när ni tänker lycka.
-Det här är lycka för mig.



Kärlek /E

Kommentarer
Postat av: Sofia Andersson

Sv: Vad roligt att du är med Elin! :D Kan inte hjälpas, men blir verkligen dökär i hästen! Så fint ekipage så finns nog inte!

2012-01-18 @ 21:32:42
URL: http://suspected.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0