Hoppträning

Hoppade bana idag. Ja haha, Bacardi var verkligen på jobbigt humör. Han var stretig och stark, men tycker det gick hyfsat ändå. Man kan ju inte mer än att älska honom. Han har ju problem med att komma i rätt låg form så Cayenne hoppade upp i slutet, då gick han hur fint som helst. Så jag fick sitta upp igen och testa, känslan var ju oslagbar. Just det, skrev inget igår, hann inte. Var på möte om tävlingsåret anmälde mig till att vara med i laget på bohuscupen. Nu håller jag bara tummarna att jag kommer med. Ska iallafall komma ut och tävla i år, det är ju ett av mina nyårslöften.

Dagens bild får snyggingen Joaquin stå för.
Kärlek /E

Kommentarer
Postat av: fanny

Vill ni att bloggen är kvar? Lämna en kommentar om hur du tycker att vi ska göra med hästbloggen, det betyder varenda röst.



http://ourweekday.blogg.se/2012/january/hur-vi-gor-med-bloggen.html#comment



Förlåt om du inte gillar sånnahär kommentarer.

2012-01-06 @ 19:47:28
URL: http://ourweekday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0