I won't let you go

Sjukt go dag i Färgelanda igår med Moa och Sanna, roligaste kvällen jag har vart med om på länge. Nu sitter jag och dricker en Dr. Pepper, inte helt fel. Sitter även och drömmer mig bort i mina drömmar om Barcelona. Försöker hitta en fin tatuering som man kan göra, är feting sugen. Men jag känner att det måste vara något som betyder något annars är det helt onödigt. Funderar på något om drömmar eller familjen. Jag har alltid velat ha något som symboliserar min storebror, han har alltid vart en sån förebild för mig. Om det blir det så skriver jag nog Storebror på skulderbladet. Får ta och fundera på det där tror jag.
Kärlek /E

Kommentarer
Postat av: alice gustafsson

Sv: Hon är ju halt nu, och vad jag har fattat det som av det Cayenne sa till mig ska hon vila i 6 månader.. Och sen vet dom inte heller om hon blir bra efter det så hon ska åka till en som har en dotter som rider ute på klubben och vara typ sällskapshäst och så.. :/

2012-01-14 @ 20:12:48
URL: http://alicegustafsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0