just a ordinary tuesday..

Ja detta var ju en trevlig tisdag, alla har studiedag förutom min skola. Toppen tänker jag, eller? Ne men första lektionen matte, satan vad jag ogillar min nya mattelärare. Han lever kvar i lågstadietiden, citat från honom till Sanna "Varför busar ni inte mer?". Hjälp någon! Sen hade vi gympa, självklart hade vi vikarie som satt i ett annat rum och fikade. Det är riktigt bra tycker jag, jag menar man får så mycket gjort på en sån lektion.
Jag är så grymt sugen på att måla lite, så tänkte dra fram min ritplatta eller kanske papper. Älskar tisdagar egentligen, speciellt sticom-tisdagar på kanal5. TBBT är kär i Leonard, han är en sån geek så han blir sexig, mehehe..
Hör av mig senare ikväll!
Kärlek /E

Kommentarer
Postat av: ElinR-driver en modeblogg tillsammans med tre andra tjejer

Jättefin blogg, kika gärna in på min och glöm inte att säga vad du tycker, kram!

2012-01-24 @ 20:14:25
URL: http://elwimo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0